این عنوان رو هم فقط به خاطر اینکه موضوع مطلب رو خوب به مخاطب برسونه انتخاب کردم.
همه میگن مردها احساس کمتری نسبت به خانم ها دارند. شايد درست بگن. من به کلیت موضوع کاری ندارم. خودم رو میگم که توی زندگی خودم احساساتم توسط یک زن لگدمال شد.
در اوج ناامیدی وقتی تصمیم به رفتن داشت نباید گریه می کردم و گریه هم نکردم، هر چند اشکام توی چشمم حدقه زده بود.
زندگی است دیگه، نمیشه کاریش کرد.
همه چیز اونجور که تو میخوای پیش نمیره
بدنامی...
ما را در سایت بدنامی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 72